Få 20% rabatt! arrow_drop_up
Gå vidare till innehåll

SOMMARREA - VI VÄLKOMNAR SOMMAREN - UPP TILL 50%

    FAQ

    FAQ

     

    Jag har slutfört min beställning, när kommer den att skickas?

    • Upp till 3 arbetsdagar från slutförd beställning till ditt paket skickas ut*.
    • Leveranstid: 5-12 dagar Standard Leveranstid*

     Har du några fler frågor angående leveranstiderna?

    Vänligen kontakta vår kundtjänst genom skicka ett mail till oss på info@kisas.se

    Det finns omständigheter som vi ibland inte kan kontrollera (naturkatastrofer, helgdagar, väder osv.) Som kan orsaka eventuella förseningar. Medan de flesta paket kommer att komma i tid, kan det finnas omständigheter och förseningar som våra transportörer kan uppleva. Av detta skäl garanterar vi inte den exakta leveranstiden; leveransfrågan är rederiets ansvar.

    Som ett litet företag har vi inte ett förpackningscenter ännu, men vi arbetar hårt för att expandera. Våra produkter skickas till vår förpackningspartner i Asien som distribuerar dina paket runt om direkt till dig. Vi vill tacka våra kunder för deras tålamod och förståelse.

    Hur mycket kostar frakten?

    Fraktkostnad för beställningar inom EU kan variera beroende på leveransland och den visas i kassan.

    Den förväntade leveranstiden har gått ut, var är min beställning?! 

    I 99% av fallen levereras beställningarna inom den förväntade leveransperioden. Tyvärr kan det ibland bli en liten försening i leveransprocessen. Du kan kontrollera statusen på din beställning på ”Spåra din order”.
    På grund av pandemin har vi för närvarande en liten försening med att skicka ut ordern. Vi uppskattar din förståelse och ditt tålamod J

    Kommer jag att få ett spårningsnummer?

    Vi tillhandahåller spårning för varje beställning. Spårning kommer att finnas tillgänglig när din produkt har skickats. Du finner ditt spårningsnummer i din e-post när varan är skickad. Kika en extra gång i din skräppost om du inte fått något spårningsnummer i din inkorg. Om du av något skäl inte fått ett spårningsnummer kan du kontakta oss på info@kisas.se

    Jag har skrivit in fel adress, vad gör jag?

    Om du har stavat fel eller fyllt i fel adress, svara helt enkelt på din e-postbekräftelse och ge oss korrekt information. Meddela oss omedelbart via e-post på info@kisas.se. Om adressen är fel kan vi korrigera detta inom 24 timmar.


    Min produkt är skadad

    Vi levererar varje objekt ordentligt skyddade. Trots detta rapporterar våra kunder att cirka 1 av 1 000 produkter kommer skadade på grund av felbehandling av posttjänster. Vänligen, avstå från att ta emot paketet om du ser skador på det och lämna in ett klagomål direkt till kuriren! Det kommer att skickas tillbaka till oss och vi kommer sedan att skicka ett nytt. Om du accepterar paketet kan vi inte hjälpa dig.

    Om ditt paket skadas, vänligen kontakta oss med:
        - Ditt beställningsnummer.
        - En bild av den skadade förpackningen / produkten.
    När det mottagits på vårt kontor kommer vi gärna att skicka ut en annan gratis.


    Jag har en fråga som fortfarande inte har besvarats

    Om vi ​​fortfarande inte har lyckats svara på din fråga kan du gärna kolla vår FAQ-sida eller kontakta oss så gör vi vårt bästa för att svara dig inom 24 timmar!

    From our Instagram

    Alltid fri frakt

    5-12 dagar frakt inom hela Svergie

    Nöjdhetsgaranti

    Vi har nöjda och
    återkommande kunder över hela Sverige

    14 dagars ångerrätt

    Är du inte nöjd med ditt köp?
    Returnera och få full återbetalning

    Kundservice 24/7

    Frågor? Vår kundservice finns där 24/7